UNIEKE AUGMENTED REALITY FILTERS

Onze Augmented Reality Filters verhogen de interactie en impact waarmee bedrijven hun doelgroep bereiken


f

f

f

f

f

f

f

f

f

f

CASESTUDY

De Bachelorette was een veel bekeken programma afgelopen jaar. In de Bachelorette ging actrice, presentatrice en model Gaby Blaaser in de Zuid-Afrikaanse zon met achttien vrijgezelle mannen op zoek naar de ware liefde. 

Niek Marijnissen was één van de vrijgezelle mannen die het hart van Gaby probeerde te veroveren. In de loop van het programma won Niek ook de harten van veel kijkers en was hij een veel besproken deelnemer bij onbekend én bekend Nederland. 

Zijn hoofdknikjes of anders bekend als 'kniekjes' en zijn welbekende uitspraak; "Flesje poppen" gingen al snel viral onder de kijkers van het programma. Binnen enkele weken werd Niek, net als Gaby, ook een influencer. 

Hij kwam tot de finale en precies toen hebben wij het 'Niekje' filter gelanceerd. Het filter ging binnen no time viral en... lees verder

UNIEKE AUGMENTED REALITY FILTERS

Onze Augmented Reality Filters verhogen de interactie en impact waarmee bedrijven hun doelgroep bereiken

CASESTUDY

De Bachelorette was een veel bekeken programma afgelopen jaar. In de Bachelorette ging actrice, presentatrice en model Gaby Blaaser in de Zuid-Afrikaanse zon met achttien vrijgezelle mannen op zoek naar de ware liefde. 

Niek Marijnissen was één van de vrijgezelle mannen die het hart van Gaby probeerde te veroveren. In de loop van het programma won Niek ook de harten van veel kijkers en was hij een veel besproken deelnemer bij onbekend én bekend Nederland. 

Zijn hoofdknikjes of anders bekend als 'kniekjes' en zijn welbekende uitspraak; "Flesje poppen" gingen al snel viral onder de kijkers van het programma. Binnen enkele weken werd Niek, net als Gaby, ook een influencer. 

Hij kwam tot de finale en precies toen hebben wij het 'Niekje' filter gelanceerd. Het filter ging binnen no time viral en... lees verder

f

f

What we offer

AUGMENTED REALITY FILTERS

Wij ontwerpen en creëren Augmented Reality (AR) Filters zoals je deze dagelijks voorbij ziet komen in diverse Instagram Stories en feeds. Met de inzet van een eigen AR filter kan een bedrijf of persoon op een makkelijke, slimme en interactieve manier het merk versterken en de online zichtbaarheid vergroten. 

Unique Augmented Reality Filters. Content to remember.

Impact 

Alhoewel AR al even bestaat, is de toepassing ervan nog allesbehalve mainstream. Dit biedt een enorme kans om jouw merk of bedrijf op een unieke manier neer te zetten. Bereik miljoenen mensen door leuke, deelbare inhoud te maken. Perfect om je online merk te versterken en naamsbekendheid te genereren. 

Beleving

Online en offline raken steeds meer verweven met elkaar. 
Veel contactmomenten tussen merken en hun doelgroep vinden dan ook digitaal plaats. Digitale contactmomenten zijn veelal vluchtig en blijven daarom ook vaak niet in het geheugen hangen. AR speelt met zintuigen en speelt daarmee veel meer in op de (klant)beleving. Het biedt daarom het unieke tegengewicht tegen snelle merkinteracties. ⁣

Engagement

Onderzoek wijst uit dat meer online interactie met een merk bij consumenten leidt tot een hogere commitment met dat merk, een hogere koopintentie en een sterker communitygevoel. Bij alle drie deze punten geldt dat het effect sterker is, naarmate de interactie toeneemt. Een onderzoek van The Drum wijst uit dat goede AR-campagnes een gemiddelde aandachtspanne van 83 seconden bereiken. De gemiddelde mens heeft een aandachtsspanne van slechts acht seconden. Dit is een significant verschil en laat zien hoe AR niet alleen de aandacht kan trekken, maar deze ook kan behouden. Omdat AR je gezicht of de wereld om je heen volgt, bereikt het geheel nieuwe niveaus van online interactie en merkbetrokkenheid.

Fun

In plaats van de doelgroep een advertentie te sturen, creëer je met AR een unieke ervaring die de doelgroep uitnodigt om met het merk te spelen. Hetzelfde doel, maar een ander jasje en daardoor betere resultaten. Een AR filter is een speelse en niet direct merkbare vorm van reclame, omdat het niet aanvoelt als reclame. Daarmee dient het als een perfecte aanvulling op directere vormen van reclame.  

What we offer

AUGMENTED 
REALITY FILTERS

Wij ontwerpen en creëren Augmented Reality (AR) Filters zoals je deze dagelijks voorbij ziet komen in diverse Instagram Stories en feeds. Met de inzet van een eigen AR filter kan een bedrijf of persoon op een makkelijke, slimme en interactieve manier het merk versterken en de online zichtbaarheid vergroten. 

Unique Augmented Reality Filters. Content to remember.

Impact 

Alhoewel AR al even bestaat, is de toepassing ervan nog allesbehalve mainstream. Dit biedt een enorme kans om jouw merk of bedrijf op een unieke manier neer te zetten. Bereik miljoenen mensen door leuke, deelbare inhoud te maken. Perfect om je online merk te versterken en naamsbekendheid te genereren. 

Beleving

Online en offline raken steeds meer verweven met elkaar. Veel contactmomenten tussen merken en hun doelgroep vinden dan ook digitaal plaats. Digitale contactmomenten zijn veelal vluchtig en blijven daarom ook vaak niet in het geheugen hangen. AR speelt met zintuigen en speelt daarmee veel meer in op de (klant)beleving. Het biedt daarom het unieke tegengewicht tegen snelle merkinteracties. ⁣

Engagement

Onderzoek wijst uit dat meer online interactie met een merk bij consumenten leidt tot een hogere commitment met dat merk, een hogere koopintentie en een sterker communitygevoel. Bij alle drie deze punten geldt dat het effect sterker is, naarmate de interactie toeneemt. Een onderzoek van The Drum wijst uit dat goede AR-campagnes een gemiddelde aandachtspanne van 83 seconden bereiken. De gemiddelde mens heeft een aandachtsspanne van slechts acht seconden. Dit is een significant verschil en laat zien hoe AR niet alleen de aandacht kan trekken, maar deze ook kan behouden. Omdat AR je gezicht of de wereld om je heen volgt, bereikt het geheel nieuwe niveaus van online interactie en merkbetrokkenheid.

Fun

In plaats van de doelgroep een advertentie te sturen, creëer je met AR een unieke ervaring die de doelgroep uitnodigt om met het merk te spelen. Hetzelfde doel, maar een ander jasje en daardoor betere resultaten. Een AR filter is een speelse en niet direct merkbare vorm van reclame, omdat het niet aanvoelt als reclame. Daarmee dient het als een perfecte aanvulling op directere vormen van reclame.  
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML

PLAN EEN VRIJBLIJVENDE CALL MET YOSY

Vrijblijvend gesprek van 15 min 
Wil jij meer informatie? De opties voor jouw bedrijf of merk door bespreken? 

Plan dan een vrijblijvende call van 15 minuten met onze AR filter creator Yosy. 

Aan het einde van de call heb je een duidelijk beeld wat AR filters voor jouw bedrijf of merk kunnen betekenen en kunnen de eerste stappen gezet zijn naar een uniek AR filter voor jouw bedrijf of merk. 

Zoek een tijdstip in Yosy's agenda om een gesprek in te plannen. 

We kijken ernaar uit je binnenkort te spreken! 

PLAN EEN VRIJBLIJVENDE CALL MET YOSY

Vrijblijvend gesprek van 15 min 
Wil jij meer informatie? De opties voor jouw bedrijf of merk door bespreken? 

Plan dan een vrijblijvende call van 15 minuten met onze AR filter creator Yosy. 

Aan het einde van de call heb je een duidelijk beeld wat AR filters voor jouw bedrijf of merk kunnen betekenen en kunnen de eerste stappen gezet zijn naar een uniek AR filter voor jouw bedrijf of merk. 

Zoek een tijdstip in Yosy's agenda om een gesprek in te plannen. 

We kijken ernaar uit je binnenkort te spreken! 
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML

Wij staan je graag te woord.

Contact
Socials

Wij staan je graag te woord.

Contact
Socials
Powered By ClickFunnels.com