NIEK MARIJNISSEN

        CASESTUDY 

CASESTUDY

NIEK MARIJNISSEN



l

Het filter

De Bachelorette was een veel bekeken programma afgelopen jaar. In de Bachelorette ging actrice, presentatrice en model Gaby Blaaser in de Zuid-Afrikaanse zon met achttien vrijgezelle mannen op zoek naar de ware liefde. 

Niek Marijnissen was één van de vrijgezelle mannen die het hart van Gaby probeerde te veroveren. In de loop van het programma won Niek ook de harten van veel kijkers en was hij een veel besproken deelnemer bij onbekend én bekend Nederland. 

Zijn hoofdknikjes of anders bekend als 'kniekjes' en zijn welbekende uitspraak; "Flesje poppen" gingen al snel viral onder de kijkers van het programma. Binnen enkele weken werd Niek, net als Gaby, ook een influencer. 

Hij kwam tot de finale en precies toen hebben wij het 'Niekje' filter gelanceerd. Het filter ging binnen no time viral en bereikte maar liefst 1,3 miljoen personen binnen minder dan 48 uur! Zelfs bij bekend Nederland viel het filter op en o.a. Bas Smit heeft het filter gebruikt en gedeeld. 

Viral

Naast dat het filter binnen minder dan 48 uur al 1,3 miljoen weergaven bereikt had... gebeurde er nog veel meer. Zo bereikte het filter de nationale televisie! In een item over Niek en de ontknoping van de Bachelorette voor RTL Boulevard werd het filter verwerkt in de intro video. Bekijk het fragment hierboven.

Het filter

De Bachelorette was een veel bekeken programma afgelopen jaar. In de Bachelorette ging actrice, presentatrice en model Gaby Blaaser in de Zuid-Afrikaanse zon met achttien vrijgezelle mannen op zoek naar de ware liefde. 

Niek Marijnissen was één van de vrijgezelle mannen die het hart van Gaby probeerde te veroveren. In de loop van het programma won Niek ook de harten van veel kijkers en was hij een veel besproken deelnemer bij onbekend én bekend Nederland. 

Zijn hoofdknikjes of anders bekend als 'kniekjes' en zijn welbekende uitspraak; "Flesje poppen" gingen al snel viral onder de kijkers van het programma. Binnen enkele weken werd Niek, net als Gaby, ook een influencer. 

Hij kwam tot de finale en precies toen hebben wij het 'Niekje' filter gelanceerd. Het filter ging binnen no time viral en bereikte maar liefst 1,3 miljoen personen binnen minder dan 48 uur! Zelfs bij bekend Nederland viel het filter op en o.a. Bas Smit heeft het filter gebruikt en gedeeld. 

Viral

Naast dat het filter binnen minder dan 48 uur al 1,3 miljoen weergaven bereikt had... gebeurde er nog veel meer. Zo bereikte het filter de nationale televisie! In een item over Niek en de ontknoping van de Bachelorette voor RTL Boulevard werd het filter verwerkt in de intro video. Bekijk het fragment hiernaast. 

Wil jij met ons samenwerken?

Wil jij met ons samenwerken?

Wij staan je graag te woord.

Contact
Socials

Wij staan je graag te woord.

Contact
Socials
Powered By ClickFunnels.com